Wednesday, April 20, 2011

La TaHzaN...@....@ (SMILEY)




kisah aku..tiap kali ase kecewa aku pndang ke sungai
coz aku tau air sngai 2 ttp akn mengalir..              
biarpun brjuta batu yg menghalangnye..                                           
pas aku puas tgk sungai..aku pilih pula tgk langit..coz c tu aku sdar                                            
Allah sntiasa brsama dgnku
kalo ko pom ase sdih jgn lupa wak cam aku ek..                      
coz kite taukn biar kepahitan itu prgi..agar kemanisan hdr mengisi..                
biarkn kekecewaan brlalu..agar kegembiraan mewarnai cam pelangi..
cantekkn??                           
biarkn pula kegelisahan lenyap..agar kite kuat semangat..                          
biarkn penderitaan itu menyapa.agar kekuatan kita jana semula.       
walau kite ase sedey dgn ape yg berlaku..namun yakinla..
Allah xkan menguji di luar kemampuan                                                                                         
kitekan  kerana yakinla dgn jodoh yg ditentukanNya
penderitaan itu hanyalah sementara dariNya agar kebahgian                         
tercipta di kemudian hari....
kasih farisue tetap mekar di dlm ati kecil ini...

No comments:

Post a Comment